Çatı Katı


Merhabalar.

Çatı katı, tavan arası, ya da çatı katlı dubleks evler; benim yaşam alanımdaki en büyük hayalimdir. İşte evimin yatak odası, fotoğrafta gördüğünüz gibi olmalı. Gece yatağıma uzandığım da gökyüzüne bakan penceremden yıldızları ve ayı görebilmeliyim. Onları seyrederken de onlardan aldığım huzurla uykuma dalmalıyım. Böyle bir evin hayaliyle yaşamak bile çok güzel!..



Gece, yeşilden ve denizden sonra benim en sevdiğim ve ilgimi çeken yerlerden biridir. Eğer hava açıksa, gökyüzünde yıldızların ve ayın hareketlerini izlerim. Ayın nereden doğduğunu ve nerede battığını, kaç günlük olduğunu takip etmek çok hoşuma gidiyor. Keza yıldızları da öyle. Dünyamıza en yakın yıldızlardan tutun da büyük ve küçük ayı takım yıldızlarını ve onların günlük hareketlerini de izlemek en büyük uğraşlarımdan biridir.

Onları seyretmek ve hareketlerini izlemek, bana sonsuz bir mutluluk verir. Onları seyretmekle huzur bulurum. Onlar bana yaşama sevinci verirler.  

Yukarıda bir çatı katı fotoğrafı daha görmektesiniz. Ne kadar çok şey anlatıyor değil mi? Etkilenmemek, hüzünlenmemek elde değil. Çatı arasına kaldırılmış anılarınızı tekrar hatırlamakla birlikte onları yeniden yaşamak beni coşkulandırıyor. Öyle inanıyorum ki, bu çatı katlarının hepimize farklı; ama biraz hüzün, biraz da coşku yaşatacağı kesindir.  

Selam ve dualarımla.

Yorum Gönder

0 Yorumlar